Vítejte u Čmoudíku

Co nás čeká...

Silvestr Vedení a kadetů, UH Sady, Chřiby, Bílé Karpaty..... článek ZDE, foto v galerii
Datum: 28.12.-1.1.

Silvestr Uherské Hradiště Sady 28.12.2019-1.1.2020

Vyrážíme dopoledne od klubovny a z Proskovic, Šrámka, Marťas, Žanet, Šídlo, Jana a Rosťa a k tomu dva pesánci Triss a Kim. J Plně naloženi dvěma auty. V UH nakupujeme a obědváme u vietnamců v obchodní zóně a po ubytování a zatopení v krbu se chystáme na kulturní program. Někteří jdou vyvenčit pesany a poprvé navštěvují „Kovaříky“. V 19 hod začíná muzikál Chicago ve Slováckém divadle a vůbec to nebylo špatné. Pěkné písně a zajímavý děj. Je to světový úspěšný muzikál. V noci hrajeme první deskové hry.

V neděli ráno sedáme do aut a vyjíždíme směr Luhačovice a Podhradí. Odtud vede pěkná naučná stezka po mnohých zajímavostech a studánkách s mnoha pověstmi, nahoru na vrchol s dalekým rozhledem Bába a hned vedle na zříceninu hradu Starý Světlov a z něj na poutní místo a kostel Maleniska u Provodova. Zde se v pěkné hospůdce občerstvujeme a stoupáme křížovou cestou ke kapličce a poté zpět k autům okruhem do Podhradí. V Luhačovicích už nezastavujeme, protože na večeři máme zelíčko s uzeným a bramborovým knedlíkem a spěcháme do centra UH na únikovku Pevnost. Zvládáme to v limitu J, škoda, že se nám dvakrát nepodařilo včas použít ty správné klíče k otevření dalších (celkem osmi) dveří. Ale líbilo se nám to. Na chvilku jdeme ještě na náměstí a poté s drobným převlečením na základně stoupáme kolem nasvíceného kostelíku na Mařatice, kde máme objednány dvě hoďky bowlingu (Šídlo mezitím odjela do Ovy do práce). Škoda, že nám dráhu vypnuli bez upozornění uprostřed třetí hry, zrovna vedla máma… J Ale zahráli jsme si. A sláva, Staropramen vyměnili za Radka a Plzničku. J No a poté zase hrajeme deskové hry…

V pondělí vyjíždíme na Chřiby. Dáváme si klasickou vycházku na Hradiště sv. Klimenta, Kazatelnu a hrad Cimburk. Po cestě zpět opět nakupujeme a obědváme v Albertu a většina (kromě Rosti) vyráží do aqua a sauny. Večer jsme v oblíbené hospůdce u Kovaříků, kde nás znají. J A taky po večerech koukáme na hokeje MS „20“ a Spengler cup. A pouštíme si spousty pěkné hudby.

V úterý je Silvestr a vyjíždíme jako každoročně na Novoroční výstup na Velkou Javořinu. Zprvu je pěkné slunečné počasí a byť je ledově, vystoupáme k Holubyho chatě celkem rychle. Nahoře se počasí ale kazí, fouká a tak k vatře přátelství už jde jenom Rosťa + tisíce Moraváků a Slováků. Čechy zde těžko pohledat. J  Po cestě zpět ještě dokupujeme zásoby na chlebíčky a zeleninovou polévku. Večer sledujeme hokej, hrajeme hry a Šídlo nám z klubovny dovezla požadovanou Českou hudbu a Česko pro pamětníky. J Na půlnoční ohňostroj vyrážíme na Výšinu sv. Metoděje a rozhled máme pěkný, na Slovácku to žije. Po návratu zase hrajeme…

Ve středu můžeme spát déle. Po snídani jdeme opět sportovat, tentokráte do Kunovského lesa na disc golf. Pěkně nám svítí sluníčko a na pěkném 18 košovém hřišti hraje naše šestice úplně sama  a naši pejsci se vyběhali do sytosti. Po návratu dojídáme zbytky a uklízíme, abychom se za šera rozloučili s panem správcem a vyrazili směr Ostrava. Tož, jako vždy, na Slovácku bylo super a rozhodně jsme se neflákali!   Rosťa

Smršť turistiky, sportu a kultury pro Vedení na závěr roku - opět v UH Sadech na Asociační záklasmileydně...